Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za nakup v spletni trgovini Pivoljub, s katero upravlja podjetje KT PLUS, gostinske storitve, d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Pogoji določajo pravice in obveznosti ponudnika ter uporabnikov oziroma kupcev pri uporabi spletne strani in sklepanju pogodb na daljavo. Z uporabo spletne trgovine Pivoljub in oddajo naročila kupec potrjuje, da je seznanjen in se strinja s temi splošnimi pogoji.
Podatki o podjetju
Podjetje je registrirano pri pristojnem sodišču v Ljubljani. Spletna trgovina Pivoljub deluje v okviru navedenega podjetja. V nadaljevanju se izraz ponudnik nanaša na podjetje KT PLUS d.o.o., izraz kupec pa na vsako osebo, ki uporablja spletno trgovino ali opravi nakup (potrošnika).
Opis ponudbe
Spletna trgovina Pivoljub ponuja specializirano izbiro piv in sorodnih izdelkov. V ponudbi so različne vrste piva (tako alkoholna kot brezalkoholna), craft in butična piva domačih in tujih pivovarjev, sezonske pivske specialitete ter darilni paketi, ki lahko poleg steklenic piva vsebujejo še dodatke (npr. kozarce, promocijske materiale ali prigrizke). Vsi izdelki so jasno opisani in prikazani s fotografijami (fotografije so simbolične).
Poleg fizičnih izdelkov se ponudba lahko razširi tudi na storitve, povezane s pivom in druženjem. V prihodnosti nameravamo omogočiti dogodke in degustacije (npr. vodene pivske degustacije, pivovarske delavnice) ter najem prostora za zasebne prireditve ali pivske dogodke v okviru naših prostorov. O uvedbi novih storitev bo ponudnik kupce obvestil prek spletne strani in posodobil te splošne pogoje, če bo to potrebno. Ponudba se sproti dopolnjuje in prilagaja povpraševanju; vse cene so izražene v evrih (€) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Plačilni pogoji
Kupec lahko izbere enega izmed naslednjih načinov plačila za izdelke v spletni trgovini:
Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno (glejte poglavje Dostava). Ponudnik ne zaračunava nobenih dodatnih provizij za izbrani način plačila (morebitne provizije ponudnikov plačilnih storitev krije ponudnik). Do celotnega plačila kupnine ostanejo naročeni izdelki last ponudnika. Račun za nakup bo priložen dobavljenim izdelkom ali poslan na e-pošto kupca.
Dostava
Ponudnik omogoča dostavo naročenih izdelkov na naslov kupca po celotni Sloveniji, kakor tudi osebni prevzem. Dostavo izvajajo izbrani pogodbeni partnerji. Kupec ob oddaji naročila izbere način dostave, stroški dostave pa so jasno prikazani pred zaključkom nakupa.
Načini dostave
Stroški in pogoji dostave
Strošek dostave je odvisen od izbranega načina dostave in se zaračuna posebej, razen če ni ob naročilu drugače navedeno (npr. brezplačna dostava ob višjih zneskih naročila).
V primeru neuspešne dostave (npr. kupec ni na lokaciji), se lahko pošiljka ponovno poskuša dostaviti ali jo je mogoče prevzeti na prevzemni točki dostavne službe. Kupec je dolžan ob naročilu zagotoviti pravilen naslov za dostavo in aktivno kontaktno številko.
Odgovornost in reklamacije pri dostavi
Kupec mora ob prevzemu preveriti stanje pošiljke. V primeru vidne poškodbe embalaže ali suma poškodbe izdelkov mora kupec to takoj prijaviti dostavljavcu in ponudniku (npr. s fotografijo in opisom stanja).
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe dostavnih pogojev, kar bo vedno jasno komunicirano na spletni strani. Ne odgovarja za zamude, ki so posledica višje sile ali napak dostavnih služb, si pa prizadeva za hitro in učinkovito razreševanje zapletov.
Vračila in reklamacije
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, zlasti Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki ureja pravico do odstopa od pogodbe in uveljavljanje reklamacij. V tem poglavju so opisani postopki in pogoji za vračilo blaga ter reševanje reklamacij.
Pravica do odstopa od pogodbe (vračilo blaga): Kupec, ki je potrošnik (fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe lahko kupec sporoči prek nedvoumne izjave, poslane na kontaktni e-naslov ponudnika, ali tako, da izpolni obrazec za odstop (če je ta na voljo na spletni strani) in ga pošlje ponudniku. Šteje se, da je kupec pravočasno podal odstopno izjavo, če jo pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga.
Po podanem odstopu od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddane izjave o odstopu. Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala ne da bi bil za to kriv kupec. Priporočljivo je, da kupec blago vrne tako, da ga ustrezno zaščiti v transportni embalaži, priloži kopijo računa in svoje podatke ter morebitno številko bančnega računa za vračilo kupnine. Neposredne stroške vračila blaga (poštnino za vračilo) krije kupec sam, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače ali če gre za reklamacijo zaradi stvarne napake ali poškodbe (glej spodaj).
Ko ponudnik prejme vrnjeno blago in preveri njegovo stanje, bo kupcu nemudoma, najpozneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu (lahko zadrži vračilo plačil do prejema vrnjenega blaga), vrnil vsa prejeta plačila. Vračilo kupnine bo izvedeno na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo (če je kupec plačal s kartico, se vračilo izvrši na kartico; v primeru plačila z gotovino ob prevzemu se vračilo izvede na TRR kupca). Pomembno: Če je kupec pri nakupu uporabil darilni bon ali promocijsko kodo, se ta sredstva ob vračilu upoštevajo kot plačilo. Darilni bon se ne vrača v gotovini – kupcu se lahko izda nov darilni bon v isti vrednosti ali omogoči koriščenje dobropisa v spletni trgovini. Morebitni preostali znesek, ki ga je kupec doplačal, pa se vrne na ustrezen način. Menjava darilnih bonov za gotovino ni mogoča.
Pravica do odstopa od pogodbe ne velja v primerih, ki jih določa zakon. Med izjeme od odstopa spada med drugim blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe. V primeru alkoholnih pijač zakon ne predvideva posebne izjeme za odstop, zato tudi za alkoholne izdelke iz naše ponudbe praviloma velja 14-dnevni odstopni rok, pod pogojem, da so vrnjene steklenice neodprte, originalno zaprte in nepoškodovane. Če je izdelek že odprt ali delno porabljen, odstop od pogodbe ni mogoč iz razlogov varstva zdravja in higiene. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da se zaveda, da v primeru odstopa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le-to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Reklamacije (stvarne napake in poškodbe): Kupec ima pravico uveljavljati reklamacijo v naslednjih primerih:
V takšnih primerih mora kupec čim prej, najpozneje pa v roku 8 dni od prejema pošiljke, obvestiti ponudnika o napaki oziroma poškodbi. Obvestilo o reklamaciji naj vsebuje opis napake ali priložene fotografije poškodbe, ter navedbo, ali kupec želi zamenjavo izdelka, njegovo popravilo (če je možno) ali vračilo plačanega zneska. Ponudnik bo reklamacijo obravnaval prioritetno in v skladu z zakonom (ZVPot določa pravice iz naslova stvarne napake v roku 2 let od nakupa, če je potrošnik obvestil o napaki v dveh mesecih od odkritja napake).
Če se ugotovi, da je reklamacija upravičena, bo ponudnik kupcu ponudil bodisi zamenjavo izdelka z enakim, brezhibnim izdelkom, bodisi popravilo (če gre za napako, ki jo je možno odpraviti), bodisi povračilo celotne kupnine in stroškov dostave. Stroške vračila ali ponovnega pošiljanja v primeru upravičene reklamacije krije ponudnik. Kupec v takem primeru blago vrne po navodilih ponudnika (lahko se dogovori za prevzem na stroške ponudnika ali povračilo poštnine). Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo po 2 letih od prevzema blaga. Za izdelke, ki imajo garancijo proizvajalca, se morebitne okvare rešujejo v okviru garancijskih pogojev – kupec lahko tak izdelek reklamira tudi neposredno pri pooblaščenem servisu.
Ponudnik se zavezuje, da bo vse pritožbe, reklamacije in zahtevke za vračilo obravnaval hitro in v korist potrošnika, skladno z veljavno zakonodajo. Reklamacije lahko kupec poda pisno na elektronski naslov ponudnika ali po pošti na sedež podjetja, lahko pa tudi osebno na lokaciji prevzema. Ponudnik bo najkasneje v roku 8 dni potrdil prejem reklamacije in sporočil kupcu, kako bo potekal postopek nadaljnjega reševanja.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki kupcev in obiskovalcev spletne trgovine, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR). V tem razdelku so opisani namen in način obdelave osebnih podatkov ter pravice uporabnikov.
Ob oddaji naročila kupec posreduje določene osebne podatke, kot so ime in priimek, naslov za dostavo, naslov za račun (če je drugačen), kontaktna e-pošta in telefonska številka. Te podatke ponudnik uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila, kar vključuje dostavo izdelkov (posredovanje naslova dostavni službi), izdajo računa, morebitno reševanje reklamacij in komunikacijo v zvezi z naročilom. Če je kupec podal soglasje, se lahko e-poštni naslov uporabi tudi za obveščanje o novostih in akcijah (e-novice), vendar le v primeru, da se kupec za to posebej prijavi (npr. z označitvijo ustreznega polja “Želim prejemati novice” ob registraciji ali nakupu). Kupec se lahko od prejemanja novic kadarkoli odjavi preko povezave v e-pošti ali s sporočilom na kontaktni naslov ponudnika.
Osebni podatki kupcev ne bodo posredovani tretjim osebam, razen partnerjem, ki sodelujejo pri izvedbi nakupa in dostave. Tako bo npr. dostavni službi posredovan naslov za dostavo in kontakt kupca (za namen dostave), ponudniku plačilnih storitev (Stripe) pa podatki, potrebni za izvedbo plačila. Vsi takšni partnerji so zavezani varovati podatke v skladu z GDPR in jih uporabljati zgolj za točno določene namene. Ponudnik osebnih podatkov ne bo uporabil ali posredoval nepooblaščenim tretjim osebam za namene, ki niso skladni z zgoraj navedenimi (npr. nezaželena komercialna sporočila brez privolitve kupca).
Spletna stran uporablja tudi piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in analitiko obiska. Ob prvem obisku strani je uporabnik obveščen o uporabi piškotkov in lahko nastavi svoje nastavitve. Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo:
Uporabnik lahko kadar koli spremeni svoje nastavitve piškotkov na spletni strani Pivoljub (npr. preko pasice za piškotke ali nastavitev brskalnika) in umakne soglasje za analitične in oglaševalske piškotke. Več o politiki piškotkov in varstvu osebnih podatkov je (oziroma bo) podrobneje opisano v ločeni Politiki zasebnosti, dostopni na spletni strani.
Ponudnik hrani osebne podatke toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namena (npr. izvedbo in dostavo naročila) oziroma v skladu z zakonskimi obveznostmi (npr. hramba računovodskih listin). Po izpolnitvi namena ali na zahtevo kupca se podatki lahko izbrišejo ali anonimizirajo, razen če njihova hramba še naprej narekuje zakon. Kupec ima pravico vpogleda v svoje osebne podatke, pravico do popravka, izbrisa, omejitve obdelave ali ugovora ter pravico do prenosljivosti podatkov, skladno z GDPR. Za uveljavljanje svojih pravic ali v primeru vprašanj glede varstva podatkov se lahko obrne na ponudnika preko navedenih kontaktnih podatkov.
Alkohol in preverjanje starosti
Ponudba spletne trgovine Pivoljub vključuje alkoholne pijače (pivo in morebitne druge izdelke, ki vsebujejo alkohol), zato je namenjena izključno polnoletnim osebam, starim 18 let ali več. Ponudnik se zavezuje, da ne bo prodajal ali dobavljal alkoholnih izdelkov mladoletnim.
Ob vsakem obisku spletne strani se uporabniku prikaže opozorilo ali pojavno okno za potrditev polnoletnosti. Z vstopom na stran (in potrditvijo starosti) uporabnik izjavi, da je starejši od 18 let. Ta izjava je pogoj za nadaljevanje nakupa. Ponudnik ne hrani posebnih podatkov o starosti kupcev razen te izjave, vendar se ob oddaji naročila dodatno zahteva potrditev, da je kupec polnoleten (npr. potrditveno polje pri oddaji naročila, kjer kupec znova potrdi, da je star 18 let ali več).
Pri prevzemu pošiljke ali osebnem prevzemu dostavljavec ni dolžan preverjati osebnega dokumenta kupca, razen če oceni, da je to potrebno (npr. v primeru oseb, za katere obstaja sum, da so mladoletne). Ponudnik pogodbenim dostavljavcem sporoči, da gre za pošiljko z alkoholno vsebino, vendar zaradi poenostavitve dostave praviloma ne zahtevamo obvezne identifikacije ob prejemu. Kljub temu ponudnik kupce poziva k odgovornemu naročanju – kupec naj zagotovi, da bo paket prevzela oseba, starejša od 18 let. V kolikor bi se izkazalo, da je kupec v postopku naročila podal lažno izjavo o polnoletnosti, ponudnik odstopa od odgovornosti za kršitev zakona s strani takšnega kupca. Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katero posumi, da ga oddaja mladoletna oseba, oziroma da v dvomu pred izdajo blaga zahteva dokazilo o starosti (predložitev osebnega dokumenta ob prevzemu).
Kupcem svetujemo odgovorno pitje in zmernost pri uživanju alkoholnih pijač. Informacije o vsebnosti alkohola so navedene ob opisu vsakega izdelka. Z oddajo naročila alkoholnih izdelkov kupec jamči, da izpolnjuje starostni pogoj in da alkoholne izdelke naroča zase ali za drugo polnoletno osebo ter da ne bo omogočil dostopa do alkohola mladoletnim.
Program zvestobe in promocije
Ponudnik lahko v sklopu spletne trgovine Pivoljub uvede program zvestobe, katerega namen je nagrajevanje rednih strank. Program zvestobe je praviloma na voljo registriranim uporabnikom spletne trgovine. Vsak kupec, ki ustvari uporabniški račun in nakupuje kot prijavljen uporabnik, se avtomatsko vključi v program zvestobe. Članstvo v programu zvestobe je brezplačno in prostovoljno.
Podrobnosti programa zvestobe bodo objavljene na spletni strani ob njegovi uvedbi. Možni elementi programa zvestobe vključujejo na primer zbiranje točk za vsak euro nakupa (npr. 1 € nakupa = 1 točka), pri čemer lahko član zbrane točke unovči za popuste pri naslednjih nakupih ali za posebne nagrade. Druga možnost so nagrade ob določenih mejnikih: npr. ob nakupu nad 50 € kupec avtomatsko prejme posebno darilo v košarici (brezplačen izdelek ali vzorec). Ponudnik lahko tudi periodično ponudi ekskluzivne ugodnosti za člane programa zvestobe, kot so kuponi za popust za rojstni dan, prednostno obveščanje o novih izdelkih, ipd. Pogoji koriščenja ugodnosti (npr. veljavnost točk, prenosljivost, kombiniranje z drugimi akcijami) bodo jasno določeni v pravilih programa zvestobe. Kupec lahko kadarkoli izstopi iz programa zvestobe z zahtevo na ponudnikov email, pri čemer ponudnik izbriše ali anonimizira njegove podatke, povezane s programom.
Poleg programa zvestobe ponudnik občasno izvaja tudi promocijske akcije, ki so lahko namenjene vsem kupcem (ne glede na članstvo). To vključuje uporabo promocijskih kod in darilnih bonov:
Ponudnik si pridržuje pravico, da posamezne promocijske akcije in pogoje programa zvestobe kadarkoli spremeni, o čemer bo uporabnike obvestil preko spletne strani in/ali e-pošte. Vse ugodnosti in popusti se izključujejo s sabo, razen če je v konkretni akciji določeno, da se seštevajo.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik si prizadeva zagotavljati najbolj ažurne in točne informacije na svoji spletni strani, vendar se kljub temu lahko zgodi, da se kakšni podatki spremenijo tako hitro, da jih ne uspe pravočasno popraviti. Ta razdelek opisuje omejitve odgovornosti ponudnika v zvezi z uporabo spletne trgovine, informacijami na strani in izvedbo nakupa:
Pristojno sodišče
Ponudnik in kupec si bosta morebitne spore ali nesoglasja prizadevala reševati sporazumno. Če sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje sporov, nastalih pri uporabi spletne trgovine Pivoljub ali pri teh splošnih pogojih, pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ta določba ne posega v pravice potrošnika po veljavni zakonodaji glede pristojnosti sodišč (če je potrošnikovo stalno prebivališče v drugi občini, lahko v skladu z zakonom tožbo vloži tudi pri sodišču, pristojnem za to prebivališče; določilo o pristojnosti v Ljubljani velja predvsem v primeru, če takšno dogovorno določanje pristojnosti ni v nasprotju z zakonodajo).
Izvensodno reševanje sporov (ODR)
Skladno z zakonskimi obveznostmi in v duhu dobrih poslovnih praks ponudnik obvešča potrošnike o možnosti izvensodnega reševanja potrošniških sporov. V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil na podlagi tega zakona. To pomeni, da v primeru, ko potrošnik ni zadovoljen z razrešitvijo pritožbe s strani ponudnika, nimamo izbranega posebnega ponudnika mediacije ali arbitraže, pri katerem bi avtomatsko participirali.
Kljub temu ta izjava ne izključuje možnosti, da potrošnik sam inicira postopek pri katerem od priznano registriranih izvajalcev izvensodnega reševanja sporov (seznam le-teh vodi pristojno ministrstvo oziroma Zveza potrošnikov Slovenije) ali da se obe strani kasneje dogovorita za sodelovanje v takšnem postopku. Ponudnik se bo vsakemu predlogu za izvensodno reševanje v dobri veri posvetil, če bo do tega prišlo.
Prav tako v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropske komisije zagotavljamo povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (ODR). Ta platforma potrošnikom omogoča, da morebitni spor v zvezi z nakupom, opravljenim prek spleta, rešijo izvensodno preko spleta. Povezava do ODR platforme: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Na navedeni povezavi lahko potrošnik vloži pritožbo v več jezikih. Za morebitna vprašanja glede sodnega ali izvensodnega reševanja sporov se lahko kupec obrne tudi na kontaktno točko Evropske potrošniške center Slovenija ali na Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS).
Veljavnost pogojev: Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od [datum objave] in zadnja posodobitev je bila opravljena [datum zadnje spremembe]. Dokument je na voljo na spletni strani Pivoljub in si ga lahko kupec kadarkoli shrani ali natisne. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe določil, pri čemer bodo vse spremembe objavljene na istem mestu. Za uporabnika veljajo splošni pogoji, ki so veljali ob času oddaje naročila (ki jih je potrdil ob oddaji naročila). Za morebitna dodatna pojasnila ali vprašanja v zvezi s temi pogoji smo dosegljivi na navedenih kontaktih.
Hvala za vaše zaupanje in prijetno uporabo spletne trgovine Pivoljub!
PIVOLJUB Ljubljana
Dunajska cesta 115,
1000 Ljubljana
Slovenija
Ponedeljek – Petek: 12.00 – 17.00
Vikendi in prazniki zaprto.
PIVOLJUB Ljubljana
Dunajska cesta 115,
1000 Ljubljana
Slovenija
Ponedeljek – Petek: 10.00 – 17.00
Vikendi in prazniki zaprto.
Pivoljub je spletna trgovina za vse, ki jim lager ni dovolj.
Izbiramo piva s karakterjem.
242 piv. 53 pivovarn. 8 držav.
Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!
Z vstopom na spletno mesto potrjujete, da ste polnoletni v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.
Ker za uporabo spletne strani ni dovolj samo pivo, uporabljamo tudi piškotke.
Z njimi poskrbimo, da stran deluje, kot mora in da ti pokažemo vsebine po tvojem okusu. Z nadaljno uporabo spletne trgovine se strinjate z uporabo piškotkov.